Stichting Jabulani Kids Zimbabwe

Jaarverslag 2010

Download dit jaarverslag in pdf formaat

Wat hebben we een mooi jaar af mogen sluiten voor JKZ en KGVI!

JKZ heeft in 2010 het hoogste bedrag aan giften in haar bestaan mogen ontvangen. Een enorm hoog bedrag, waar we heel blij en dankbaar mee zijn. Daarmee hebben we KGVI kunnen ondersteunen in het verwezenlijken van zijn missie: het bieden van onderwijs, zorg en onderdak aan lichamelijk gehandicapte en slechthorende kinderen.

De opbrengsten in 2010 kwamen van donaties en acties van particulieren, van onze vaste donateurs door periodieke overschrijvingen (machtigingen), en van scholen, bedrijven, kerken, stichtingen en fondsen. Zeker na de moeilijke periode van de zomer van 2010 toen het erop leek dat de opbrengsten voor 2010 niet voldoende zouden zijn om de maandelijkse donatie aan KGVI te continueren hebben we mogen rekenen op overweldigende steun en hulp van onze vaste donateurs en sponsoren maar ook van anderen die het KGVI een warm hart toedragen.

Bedankt!

We zijn ook bijzonder blij om te kunnen melden dat we dit jaar slechts een % overheadkosten hadden van 0,62% ! Dat betekent dat van iedere euro die we gedoneerd krijgen er ook daadwerkelijk 99,38 cent naar Zimbabwe gaat! Een absoluut geweldig resultaat en ook iets waarmee JKZ zich onderscheid van veel andere (grotere) organisaties.

Het bestuur van JKZ bedankt iedereen die het afgelopen jaar de kinderen en het centrum heeft gesteund. In dit jaarverslag kunt u lezen over JKZ, KGVI en over de activiteiten die zowel in Nederland als in Zimbabwe hebben plaatsgevonden. Daarnaast geeft het verslag de financiële verantwoording van JKZ over 2010.

10 jaar Stichting Jabulani Kids Zimbabwe
Ontvangen donaties en kosten