Stichting Jabulani Kids Zimbabwe

Download dit jaarverslag in pdf formaat

Jaarverslag 2009

Wat hebben we een goed jaar mogen afsluiten voor 2009! Dankzij alle giften was 2009 een erg succesvol jaar voor JKZ. Daarmee hebben we KGVI kunnen ondersteunen in het verwezenlijken van zijn missie: het bieden van onderwijs, zorg en onderdak aan lichamelijk gehandicapte en slechthorende kinderen.

Het bestuur van JKZ bedankt iedereen die het afgelopen jaar de kinderen en het centrum heeft gesteund. In dit jaarverslag kunt u lezen over JKZ, KGVI en over de activiteiten die zowel in Nederland als in Zimbabwe hebben plaatsgevonden. Daarnaast geeft het verslag de financiële verantwoording van JKZ over 2009.

In 2009 hebben we € 60.615,68 binnengekregen. Een geweldig bedrag weer waar we het KGVI geweldig mee kunnen steunen.

Een bijzonder getal om te noemen waar we ook enorm trots op zijn is dat 98,9 % van al het geld dat we binnenkrijgen ook daadwerkelijk naar het KGVI centrum toegaat! We maken slechts 1,06% kosten. Een ongelofelijk laag percentage, alleen mogelijk door de inzet van iedereen op vrijwillige basis.

We zijn er trots op en dankbaar voor dat we u van elke euro die u ons steunt ook daadwerkelijk 98,9% in het KGVI centrum terecht komt. Dat is een ongelofelijk goed resultaat en is voor ons en hopelijk ook voor u een reden om ons te blijven steunen!

top van de pagina